Jak to funguje?

1. Lze u vás objednat i dopravu na naší akci?

Ano! Rádi vám nábytek a dekorace dovezeme přímo na místo vaší akce. Sídlíme v Křinci ve Středočeském kraji. Cenu za dopravu určujeme vždy individuálně dle objemu a počtu zapůjčených kusů nábytku a dekorací. Cenu dopravy se dozvíte v naší nabídce před potvrzením objednávky. 

2. Stěhování a instalace?

V ceně dopravy je započtené naložení u nás ve skladu a složení objednávky vedle auta na místě vaší akce. Rádi vám však nábytek a dekorace doneseme až do požadovaných prostor, nainstalujeme a dozdobíme, abyste se nemuseli o nic starat. Stejně tak po skončení akce odinstalujeme a odstěhujeme. Více informací a cenu těchto doplňkových služeb naleznete zde. 

3. Jak probíhá vyzvednutí / vrácení u vás ve skladu?

Nábytek a dekorace vám vyskladníme u nás ve skladu mezi 10 a 18 hodinou. Nakládku si standardně zajišťujete sami.  Některé kusy nábytku vyžadují k manipulaci dvě osoby (jídelní stoly, větší kusy nábytku). Pokud je máte v objednávce, přijeďte prosím ve dvou.

Podepíšeme společně předávací protokol a vybereme od vás případnou kauci v hotovosti (pokud nebyla placena předem na účet). 

Vrácení probíhá třetí den po výpůjčce opět ve stanovené časy, případně individuálně dle domluvy. Zkontrolujeme počet kusů, podepíšeme protokol o vrácení a v případě platby kauce v hotovosti, vám ji vrátíme zpět.

4. Cena a doba nájmu?

Cena v katalogu u každého produktu je uvedena za cca 48 hodin nájmu. Tedy jeden celý den. Výpůjčka probíhá den před akcí a vracení den po akci. Individuálně se lze domluvit na vrácení druhý den po akci. Je možné domluvit se i na delší době nájmu nábytku a dekorací. Cenu poté stanovujeme na základě vašich individuální požadavků. 

5. Jak si mám nábytek a dekorace rezervovat?

Náš webový katalog funguje podobně jako klasický e-shop. Zvolíte si vybraný produkt, jeho množství, vložíte do košíku, do poznámky zadáte požadované datum výpůjčky nebo žádost o dopravu a odešlete nám nezávaznou poptávku. My vás poté nejpozději do 24 hodin kontaktujeme, potvrdíme, že máme vámi vybrané produkty na požadovaný termín skladem a pošleme vám cenovou nabídku. Po jejím odsouhlasení a zaplacení 100% částky půjčovného máte nábytek a dekorace rezervovány. 

6. Jak dopředu před akcí si mám nábytek a dekorace rezervovat?

V naší neVŠEdní půjčovně naleznete originální a jedinečné kousky, které máme často pouze v malých sériích nebo po jednom kuse. Pokud již máte zajištěné místo, termín a koncept vaší akce, neváhejte a rezervujte klidně i několik měsíců předem. Vaší objednávku umíme zpracovat i pouze týden před akcí. V případě zájmu o zajištění dopravy pak minimálně 14 dní do vaší akce - v případě, že máme vámi vybrané produkty na daný termín skladem.

7. Do kdy mohu objednávku stornovat bez poplatku?

V případě, že požádáte o zrušení objednávky do dvou měsíců (60. dne) před datem plánované výpůjčky, vrátíme vám 100% částky nájemného. Pokud požádáte o zrušení mezi 59. a 30. dnem, vrátíme vám 40%. Pokud objednávku zrušíte mezi 29. a 10. dnem, dostanete zpět 20% z ceny nájmu. Pokud však budete chtít zapůjčení zrušit 10 a méně dní před dnem plánované výpůjčky, budeme si účtovat storno poplatek v plné výši nájemného. 

8. Jaká je odpovědnost za případné škody nebo ztrátu?

V cenové nabídce, kterou od nás dostanete ke schválení je u každého produktu uvedena cena při ztrátě nebo neopravitelném poškození. V případě, že k takové události dojde, budete přesně a předem vědět, o jakou částku vám ponížíme složenou kauci nebo budeme požadovat náhradu. V případě nadměrného znečištění nebo opravitelné škody, vám přeúčtujeme skutečné náklady, které nám s opravou nebo čištěním vznikly. 

Další informace naleznete detailně popsány v našich Obchodních podmínkách nebo nás neváhejte kontaktovat na emailu eva@reddal.cz nebo rovnou zavolejte na 725 511 335.